Jakie odszkodowania można dostać od biur podróży?


×

Treść dostępna również w wersji mobilnej
na m.interia.pl oraz w aplikacjach na iOS i Android

Ten artykuł możesz przeczytać również w wersji mobilnej »

Jeżeli biuro podróży nie wywiąże się ze swoich obietnic, mamy 30 dni po zakończeniu urlopu, aby zgłosić reklamację. Istnieje mało znana tzw. tabela frankfurcka, która określa wysokość odszkodowań.

Masz 30 dni na reklamację. Pamiętaj o tabeli frankfurckiej /©123RF/PICSEL

– Jeżeli pokój hotelowy miał mieć balkon, a tak się nie stało, to odszkodowanie może wynosić 10 proc. kosztów wycieczki – mówi w rozmowie z MarketNews24 Katarzyna Górna, adwokat z kancelarii prawniczej Affre&Wspólnicy. – Jeżeli organizator nie zapewnił posiłków, odszkodowanie może wynosić 50 proc.

Jakie odszkodowania…

Source link

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*